Bereikbaar via WhatsApp: 06-33349149

U heeft een klacht

Wat vervelend, het is anders gelopen dan u had gehoopt of verwacht. Dit kan voor ons ook niet de bedoeling zijn. Helaas maken we allemaal fouten en zijn we allemaal mens. We willen dit heel graag oplossen. Ook wij kunnen een mindere dag hebben, of er is iets gaande wat we niet in de macht hebben. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat we niet helder naar mekaar hebben gecommuniceerd. Mocht iets van bovenstaande het geval zijn laat ons dit dan alsjeblieft weten. Wij spreken dit liever naar mekaar uit en willen het proberen op te lossen.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sterkensveer.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bellen mag, langskomen nog fijner!

 

Bezig met laden